torsdag 30 april 2009

Underbara dagar

Igår var en händelserik dag i Caspers liv =o)
Han lärde sig, både att vinka och att krypa. Inte klokt vad fort det går. Idag kryper han betydligt snabbare dessutom... hehe

De sista dagarna har det varit helt underbart väder. Igår var det hela 27 grader och idag var det minst lika varmt. Så jag och några kompisar bestämde oss för att åka till havet och sola lite. Casper fick följa med förstås!

Han fick agera fotomodell!







Jag bara ÄÄÄLSKAR denna bilden!! Den ska definitivt bli tavla en vacker dag!!

4 kommentarer:

  1. Men åhh, gullungen... och havet... vad jag får hemlängtan...

    SvaraRadera
  2. Mmm det e det bästa av allt.. För nu kan man ju både se o känna! =) Mats e så himla imponerad! haha!
    Du din header e ju helt underbar! Den måste du som sagt göra en tavla av! =)
    Vi längtar som tusan till juni! Ska bli så skoj att träffa både dej o Mia! Inte en dag för sent! ;)
    Ha en riktigt fin dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Åhh fina bilder!! Vart exakt är ni någonstans??

    SvaraRadera
  4. Hahah jag misstänker att jag vet vilken video det är! =) Du får mer än gärna maila den till mig! michilullan@hotmail.com! =) Den tycker jag definitit att världen ska bjudas på! ;)
    Kram

    SvaraRadera