tisdag 10 februari 2009

Öppna förskolan och promenad

Idag följde vi med Malin och Sara till öppna förskolan i härlanda. Alltid kul att träffa lite nytt folk, det var väldigt stor skillnad mot den öppna förskolan som vi varit på innan. Mycket större, mer folk, mer personal. Ja, mer av allt. Casper var klart yngst där idag och hade väl kanske inte egentligen mycket utbyte av de andra barnen. Han satt mest på mattan och pillade med lite leksaker och åt på ett rån som han fick. Men när han blir lite större så!
Kameran är ju som den är, men en suddig bild fick jag till ändå.

I natt så sov han faktiskt precis som förr, innan tanden. Vaknade en gång för välling och sov sedan tills jag väckte honom vid åtta. Så skönt att fått sova så många timmar i ett streck.
Efter förskolan så skulle vi egentligen åkt och tränat hund en stund, men det var ingen som kunde följa med så vi ringde till mormor och frågade om hon ville gå en promenad. Det ville hon, så vi åkte och hämtade henne och åkte upp till delsjön. Där gick vi en promenad med hundarna i det härliga vintervädret. Till och med solen tittade fram lite grann.
I morgon händer det nog inte mycket eftersom jag ska jobba. På förmiddagen blir det väl en sväng med hundarna. Sen är det dags att åka till pappas jobb och lämna Casper.
På torsdag åker jag till Stockholm över dagen så då ska Casper vara hos sin mormor och hämtas där av pappa när han har slutat sitt jobb.
Nu har Casper somnat och jag ska ta ett bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar